Tema: Re: Maistas kuprineje
Autorius: route 666
Data: 2019-04-11 10:12:16
Keliaujant kalnuos (kai reik viską su savim neštis) svorio ir vietos
taupymo sumetimais vietoj duonos renkamės džiūvėsius (pvz.Fazer Crisp ar
Finn Crisp). Džiovintos daržovės (pvz. morkos, svogūnai) gerai sueina į
košes ar troškinius.

Taip žalių daržovių nesinešam ir paprastai nevalgom dėl tų pačių svorio,
vietos bei laikymo (galimo sugedimo) problemų. Ir dar reik nepamiršt,
kad žygiuose svarbu ne tik kompaktiškumas, bet ir energijos šaltinis,
tad iš daržovių būtų mažoka naudos.

Neblogas variantas yra sublimuoto maisto paketai, tik jis nepigus ir
reikia pataikyt su skoniais:

www.lukla.lt/aksesuarai/kelionine-virtuve/maistas-kelionems-2
www.montismagia.lt/lt/kategorija/127/maistas-kelionems
http://traversas.lt/lt/108-turistinis-maistas