Tema: Re: Maistas kuprineje
Autorius: marukas
Data: 2019-04-11 08:43:18
Gal ne visai į temą, bet pasiūlysiu. Nesam iš tų, kurie varo savaitei ar
dviem į kalnus. Max su viena nakvyne einam. Bet jei einam tai dažniausiai į
ilgus dienos žygius ir pastoviai ten visokių (per daug) pasiimam užkandžių,
riešutų, šokolado ar sumuštinių, bet kartą pažįstamas šauktinis įdėjo dovanų
šitą:
https://www.karineapranga.lt/lt/sausi-kariniai-maisto-daviniai/lietuvos-kariuomenes-individualus-sausi-kariniai-maisto-daviniai-8-val.html
Tai Norvegijoje kalnuose taip skaniai suėjo. Realiai, ten dviejų tokių
keturių asmenų šeimai užtenka pavalgyti. Vieno 100kg vyrui per akis. Ir
šiltas maistas(troškinys) ir desertas ir t.t.

"turistas"  wrote in message news:q8mhcc$s4n$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki visi
Kas turite patirties, kaip keliaujant su kuprine saugote maista ?
Apie konservus ir makaronus viskas aisku.
Na svogunai, cesnakai dar suprantu, gal ten ir galima savaite dar islaikyti
maiselyje kuprineje
bet mane domina kaip nestis sakykim duona, kopusta, morkas ?
Ar cia tokia savaite nevalgote jokiu zaliu darzoviu ?

Nes pvz man tai kopusto, ar bet kokiu zaliu salotu reikia kas diena.
Nelabai isivaizduoju, kaip galima vien konservuotais agurkeliais savaite
gyventi.