Tema: Re: Auto nuoma Australijoj
Autorius: vaidas
Data: 2019-01-24 09:06:57
Bet tu taip ir nenuvažiavai iki ULURU :)

Planavau ši Adeilaidė skrist į Alice Springs, imti mašiną ir važiuoti
iki Ayers Rock, ten palikti mašiną ir skristi į Sydney. Bet nerandu
geros ir pigios mašinos. Tik labai brangias. Dabar svarstau nuo Uluru
vėl grįžti į Alice Springs. Prisidėtų viena diena, bet ir pamatyčiau
daugiau ir mašina pigesnė. Tiesa labai noriu važiuoti neasfaltuotu keliu
- Red Centre Way. Už tai nuomotojai ima didžiulius pinigus.
Kiek skaičiau, tai ten daug kur campsite'uose yra vandens rezervuarai.
Kelionė kovą - 43 jau nesitikiu.

Dar tada papasakok apie Sydney ir Blue Mountains nuklydimus. Ten irgi
kelias dienas planuojam.