Tema: Re: Auto nuoma Australijoj
Autorius: vedarinis
Data: 2019-01-23 22:28:39
Dviese be vaiku. Blue mountains nebuvo planuose kaipo abejotinos
 kokybes popsas, planuose buvo Kosciuska kaip siek tiek mazesnis
 popsas, bet numatytu metu prasidejo kataklizmai: smelio audra
 apacioj ir didelis saltis virsuj, tai teko praleist. Outbackui
 reikia daug laiko ir atskiros ekspedicijos su normaliu 4x4 ar
 keliais, racijom etc - mes buvom siek tiek toliau uz Dubbo i
 Vakarus pasiziuret raudonos zemes tiek, kiek leido masinos nuomos
 sutartis.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/