Tema: Re: Auto nuoma Australijoj
Autorius: vedarinis
Data: 2019-01-23 13:05:21
Atskridom i Sydney, tada vietiniu skrydziu i Cairns, nuo ten
 vaziavom masina i Pietus   pakrante pro Brisbane iki Gold Coast,
 po to sukom i zemyna ir pro Canberra grizom i Sydney. Patiko:
 pakrante iki Brisbane, Gold Coast kaip modenrus miestas, kuri
 verta pamatyt, zoosodai (privatus gal net labiau nei pagrindinis
 Irvino), nacionaliniai parkai, Beecroft peninsula, Sidnejuj -
 Surry hills rajonas, Harbour bridge, Bondi beach. Nepatiko:
 pakrante nuo Brisbane (daug turistaujancio vokieciu ir prancuzu
 jaunimelio kartu su kitu vietiniu poziuriu i svetimsalius, per
 daug zmoniu), Canberra (toks distopinis makabriskas urbanistinis
 darinys), Sidnejuj - Manly (Palangos lygio sabakstynas, nezinau,
 ka ten kiti randa). Keliavom biudzetiskai, restoranuose nevalgem
 (Mcdonalds ir vietiniai Fish & chips kabakeliai), prabangiuose
 viesbuciuose nenakvojom, daugiausia campinom.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/