Tema: Re: Kaip dar gali isdurti auto nuomos imones?
Autorius: anon@work
Data: 2018-10-30 07:56:57
Kažkada užsisakiau auto Glazge per Lietuvos AVIS - nedavė mašinos dėl
lietuviškų teisių Glazge, tai paprašius grąžinti pinigus tautiečiai tampė
gumą geras tris savaites, reikalas pajudėjo tik man pažadėjus įtraukti
vartotojų teises į ginčą. Vadybininkės balsas pranešant apie grąžinimą,
skambėjo nelabai maloniai :)

"benamis"  wrote in message news:pr7fgv$jll$1@trimpas.omnitel.net...

Na ka, visdelto grazino po dar vienos uzpildytos formos... Kazkas
automatu mat nesuveike. Auto buvo atiduoda 10.01.

Net nezinau ar rekomenduociau tokia kontora. Du kartus nuomota, abu
kartus priekaistu nera apart sito velavimo grazinti uz kura. Dabar matau
privaluma auto nuomos kompanijos, kuri turi kioska salyje kur gyveni.
Bent vietoj gali pasikreipti, kad padetu isspresti