Tema: Re: Kaip dar gali isdurti auto nuomos imones?
Autorius: benamis
Data: 2018-10-24 19:08:24
ne taip supratai... foto turiu, bet kas is to, tiesiog ju forma uzpildai
internete ir tiek. Nieko ten prisegti negali. Zada atrasyti per 14d, bet
panasu, kad jiems terminai nerupi:)

Taip pat salia formos yra linkas, kuris nieko gero turbut nezada...

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2