Tema: Re: Kaip dar gali isdurti auto nuomos imones?
Autorius: Nitro
Data: 2018-10-25 12:29:40
Matyt sistema tiesiog nesugeba suskaiciuoti leistino bendro kilometrazo. Vakar paieskojau kitu pasiulymu - tai to paties nuomotojo alamo pasiulymuose nurodytas limitas - 2100 km rida visoms 7 dienoms, t.y. 300*7.

Pasiskaitinejau, tai niekur neradau info, kad masina butu sekama GPS sekliais. Gruzijoje turejom tokji sekli, apie ji informavo. O Europoje turbut slaptas sekimas stipriai priestarautu asmens duomenu apsaugai pagal GDPR.