Tema: Re: Dar kartą Lenkija
Autorius: Kenis
Data: 2018-08-21 23:21:11
Į Kasprowy vierch kopėme pėsčiomis su žmona, atgal leidomės keltuvu, bet tą
dieną dar daugiau trasų pravarėm, kažkur 10km gavosi, tai aišku pavargom,
bet įveikėm ir nesigailiu, kad pėsti ėjom. Į Morskie Oko tiek pirmyn tiek
atgal pėsti ėjom irgi atlaikėm. Viso per 2 hikinimo dienas gal kokia 10 takų
praėjome. Gerai, kad viešbutyje įskaičiuota pirtis ir kitos relaxacinės
erdvės buvo, tai gale dienos nueidavom atsigaut. Šiaip pirmą kartą buvom
kalnuose, šiek tiek nejauku buvo, kad neatlaikysim daug, bet atlaikėm ir
skaitau nemažai.

"vrm"  parašė naujienų news:plghol$42e$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik po diejų savaičių nusimato Zakopanė, tai į kasprovy verch
turbūt kopsim pėsčiomis, nebent rasim įdomesniuose takuose praleisti tą
laiką, tada keltuvas.