Tema: Re: Dar kartÄ… Lenkija
Autorius: gopenzo
Data: 2018-08-21 11:05:08
aplink zakopane, tai morskie oko. tik siūlau į viršų važiuot arklių
traukiamu vežimu, nes 10km pesčiomis asfaltu į viršų mišku nėr labai
faina. žemyn galima ir pesčiomis. kasprovy verch užsikelt lyno keliu,
tiesa eilės būna didelės, bet galima bilieta internetu pirkt man atrodo.
šiaip pasivaikščiot po kalnus, pasivažinėt kedutiniais keltuvais.

jeigu toliau nuo zakopanes, tai aplankyt aushwitzą, veličkos druskos
kasyklas, krokuvą. dar verta pavažiuot į slovakiją, pasikelt lyno keliu
aukštyn.

vienu žodžiu, veikti ten tikrai yra ką. buvom savaitę ir tai viskam
neužteko laiko. norėtųsi dar kažkada grįžt :)