Tema: Re: Dar kartą Lenkija
Autorius: Linelis
Data: 2018-08-21 13:28:00
Viskas priklauso nuo fizinio pasirengimo.
užlipau pėsčiomis ir dar per aplinkui parėjau kitu taku namo.
3val į viršų, virš 3 atgal. Buvo sunku, bet įspūdinga.
Kas kiek nori, tas tiek trekina. Aišku, jei neturi aprangos, o svarbiausia
batų, geriau minimalizuotis.
Šiaip buvo daug keliaujančių su paprastais sporbatukais ir maikute.
Viskas ok, jei neužeina lietus, tada pasidaro akmenys slidūs, padidėja
rizika paslysti ir susitraumuoti.

"gopenzo"  wrote in message news:plgokn$a4i$1@trimpas.omnitel.net...

mano manymu geriau užsikelt į viršų ir nuo ten eit kažkur, kad ir žemyn.
nes nu kopti pesčiomis į ten, kur galima užsikelt su keltuvu kažkaip
beprasmiška atrodo :))