Tema: Re: Kokią svetainę naudojat pigių skrydxb5pxbMgcGFpZcWha2FpPw=
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-07-29 16:55:23
On 7/27/18 08:00, Linas Petkevičius wrote:
> Tipo svaigt galima su samokslo teorijoms. Ypac kai nera tai
> patvirtinanciu faktu. Vytook'o isvedziojimai nesiskaito.

A, jo, suvest kazkokiem samokslams yra zinoma labai paprasta, bet tuo
paciu ir demamogija. Pamenu kaip pries koki desimtmeti ce niufsuose vyko
putotos diskusijos apie masinio paksiklausymo "samokslus" ir ju
neimanomumus. Kol neislindo toks snowdenas ir nepasirode, kad jau senai
realybe :)

Anyway, siaip jei konkreciais skaiciais, tai vien liusthanzos kainu
departamente dirba apie 300 nosiu, kurie nuo pat ryto iki vakaro nieko
daugiau neveikia kaip tik kuria visokias strategijas kaip numelzht
daugiau pinigu.

Mano darbas kaip sykis susijes su aviacijos industrija, tame tarpe ir su
avialinijoms, tai su insideriais tenka bendraut vos ne kasdiena.