Tema: Re: Kokią svetainę naudojat pigi ų skrydžių paieškai?
Autorius: unlocked
Data: 2018-07-27 13:04:10
skonio reikalas, as dazniausia perku bilietus pats ir gyvenu kur noriu, bet
tarkim daznai sezono metu buna situacija kai bilietai wizz- ryanair kainuoja
200, o uz 300  perki bilietus su trasferiu, viesbuyciu kad ir 3* , ir
nakvoji bent pirma - paskuitien nakti , o kitomis keliauji ir miegi kur
nori.
kaip kam patinka. bet skrendant su agenturine nesuki sau galvos, gali gulet
baseine kol ateina ir pasauki sest I autobus...

"Saulius"  wrote in message

  Jei turi omenyje tas agentūras, kurios siūlo gyvenima kokiose nors 3
žvaigždžių skylese, tai mums tai nelabai patiko tada. O be to mačiau, kad
viena jų (būtent kur Madeira siūlė), tuo metu su bankrutavo. Bet aišku, jie
biudžetas limituotas, tai tada tenka ieškoti tokiu variantu. Gal net i kokį
Frankfurta nuskristi ir ten tu "last minute" gali dar ne tokiu surasti.
  Bet man su maniške kiek labiau patinka kiek komfortiškesnis poilsis. Ir
poros šimtu euru sutaupymas, nėra
labai svarbus kriterijus. Galų gale atostogos yra atostogos. ;-)

  Saulius