Tema: Re: Kokią svetainę naudojat pigių skrydžių paieškai?
Autorius: benamis
Data: 2018-07-25 20:13:42
taip, mes irgi labai ieskojom i sia sala, bet is LT labai prasti
popieriai. Kartais TAP puse bedos kainu budavo, bet visvien toli grazu
iki mums pazistamu kainu lygio is ryanair/wizzair. Reikia meginti
kombinuoti su easyjet is londono, bet kai streikuot pradejo pigiakai,
tai kazin ar dar patrauklus variantas.

Draugas is varsuvos pries pora metu uz gera kaina buvo gaves visa paketa
su viesbuciu ir skrydziais.