Tema: Re: kas bulgarijoj atostogavot?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-31 23:23:37
On 2017-05-31 10:23, dzonis wrote:
> Na pradedu suprasti , kad su priekaba hemoroju biski :)

Na taip. Marsruta reikia geriau apgalvoti :-))

  Sukišti valties
> į vidų neturiu galimybių. Sąstatas gaunasi ~10m ilgio. Senamiesčių
> lankymas atkrenta , aplamai kur nors ne ten pasukęs kokiam miestelyje
> pajūrio - gali turėti smagios atrakcijos :)

Pajūrio miesteliuose i senamiesčius geriau nelysti :-)  Nors maskutiniu
metu nemažai po Lietuvą važinėju su tempiamu kemperiu - sąstato ilgis
apie 12 metrų - nuvažiuoju iki visų lankomų objektų. Šįmet kartu važiavo
4 morelo kemperiai (ilgiausias buvo virš 9 metrų ilgio, nelabai atskirsi
nuo autobuso) - irgi privažiavo visur :-)

O Korčiuloje esu pakliuvęs paprastam kelyje, einančiam per miestely
taip, kad abu auto veidrodžiai beveik siekė šalia gatvės esančius
namus... tiesiog siauras pravažiavimas :-))

  Vat tik nežinau ar tas
> valties turėjimas duoda daug pliusų.

Priklauso nuo poreikių
  Kai buvau prieš kokius 7 metus
> Kroatijoje ir turėjom apartamentus ant kranto su varteliais į jūrą, o
> aplink vokiečiai su kemperiais susivežę tas valtis lakstė kur norėjo -
> tai seilė varvėjo.

Man taip pat pora metų seilė varvėjo, po to pradėjau savo vežtis... Su
didesne dar daugiau atrakciju, gali toliau kazkur keliauti jūra. Mano
per silpnas variklis plaukti toli... Bet ten, kur būnu, netoli yra salų,
smagu apie jas paplaukioti, jose pabūti. Galima į gretimą kaimą,
parduotuvę nuplaukti :-))  Planuose yra  20Ag variklio pirkimas...

   Kaip su žvejyba ? Nebandei ?

truputį bandžiau :-) Jūroje nepagavau nieko - gal rimčiau ieškoti
reikėjo:-). O prie kranto (nepamenu, ar artėjant audrai, ar ką tik po
jos) pasirodė daug mailiaus (pakrantė visa mirguliavo nuo mailiaus), po
to pamačiau, kad mailius pradėjo šokinėti. Akivaizdu, kad jį kažkas
vaikė. Čiupau spinigą su guminuku, kaip metimas, taip yra :-) Vakarienai
smagiai prisigaudžiau. Bet taip užtaikiau tik kartą - daugiau taip
nepasikartojo.

Audrius K.