Tema: Re: kas bulgarijoj atostogavot?
Autorius: dzonis
Data: 2017-05-30 15:55:01
Sveikas,

Gal galėtum savo asmeninį paštą į nke230 eta one.lt įmesti. Norėčiau
paklausti šio bei to.
Ačiū

On 2017-05-30 14:56, Exx wrote:

> na mes, kaip po ~10metu Turkijos irgi jau norejome pakeisti aplinka, tai
> musu norams i Bulgarija, kelioniu agenturos liepe pagalvot is naujo.

Buvau uzpernai. Su viesbuciu (ultra all inclusive) ir pliazu (viesbucio)
buvo viskas gerai (120Eu parai uz dvivieti kambari). Uzsakinejau per
booking, vaziavau su savo auto (tai buvo tik vienas is sustojimu, ten
buvau 6 paras). Bookinge viesbutis buvo vertinamas virs 9, be to,
turejau ten buvusiu pazistamu atsiliepimus.

jei vaziuoti i pigius apartamentus, labai pagalvociau. Yra geresniu
vietu... Pati bulgarija nepatiko, kazkur 25 metu atgal i sovietine
praeiti...

Audrius K.