Tema: Re: kas bulgarijoj atostogavot?
Autorius: dzonis
Data: 2017-05-31 10:19:32
Na pradedu suprasti , kad su priekaba hemoroju biski :) Sukišti valties į
vidų neturiu galimybių. Sąstatas gaunasi ~10m ilgio. Senamiesčių lankymas
atkrenta , aplamai kur nors ne ten pasukęs kokiam miestelyje pajūrio - gali
turėti smagios atrakcijos :) Vat tik nežinau ar tas valties turėjimas duoda
daug pliusų. Kai buvau prieš kokius 7 metus Kroatijoje ir turėjom
apartamentus ant kranto su varteliais į jūrą, o aplink vokiečiai su
kemperiais susivežę tas valtis lakstė kur norėjo - tai seilė varvėjo.  Kaip
su žvejyba ? Nebandei ?

On 2017-05-30 17:07, dzonis wrote:
> Kad kitiems atrodysime kaip mažumos ar iškrypėliai kokie :) Nu ok.
> Mane domina atostogos Kroatijoje su savo valtimi . Skaičiau , kad esi
> daręs tai.
> Tai įdomu viskas :) Nuo kelionės

Taisykle - nevaziuok sestadieni. Autostadoje juodi kamsciai, nes
keiciasi pamainos. Vaziuoja vokieciai, lenkai, cekai, austrai...
,vietų

Man grazus ju dauguma miestu. As kiekviejoje kelioneje lankydavau po
kelis objektus - kazkur stabteliu nuvaziuodamas arba grizdamas. Pvz
nuvaziuodamas pernakvoju zagrebe ar slovenijoj, tada vaziuodamas pirmyn
dar speju apeiti kokio nors miesto (pvz Zadar, Split) senamiesti.
Grizdamas apsistoju pvz porai dienu prie plitvicos nac parko (atvaziuoju
pavakary, pernakvoju, skiriu diena parkui, pernakvoju ir anksti ryta
isvaziuoju toliau. Ar, lankant mazesni parka, imi viena nakvyne.

Jei tempsi valty, sunkiau bus lankytis miestu centruose - yra variantas
stoti pakeliui apartamentuose dviem naktim ir ten palikus valti
apvaziuoti arti esancius objektus.

  iki tinkamų apartamentų su
> slipais

As nesinaudojau slipu (pripuciama PVC valtis), nors tuose
apartamentuose, kur gyvenau, gal ir butu galima nusileisti nuo priekabos
(ten buves zveju kaimelis). Bonusas - apartamentai ant pacio juros
kranto, valti laikydavau prie paciu  apartamentu. Gyvendavau Blazevo
kaimelyje, Peljesac pusiasalyje. Pliusas - visiska ramuma, apartamentai
ant juros kranto arba labai netoli (vieni seimininkai turi apartementus
sekancioj juostoj, bet, kadangi apartamentai antrame aukste, vejas
prapucia irgi gerai. Minusai - kaimelyje nera nei restorano, nei
paduotuves.

Rasti apartamentus prie pat juros kroatijoje nera labai lengva. Ypac
neuzsisakius is anksto. As uzsakinedavau pries kelis menesius.

, taisyklės plaukiojimo ir pan.

Seniau reikedavo pirkti metine vinjete. Vinjetes kaina priklauso nuo
valties dydzio. Esant galingesniam varikliui (as naudojau 5Ag, jam
nerekedavo draudimo) buvo reikalaujamas draudimas. Pirmais metais gavau
realu lipduka, veliau - gavau tik popierius).  Vinjetes nereikejo iki 3
metru.  Jei domina, galesiu paieskoti, kokia tvarka simet.Kazka radau:

http://www.adriaticsailor.com/navigation_in_the_republic_of_croatia/charter_portal/1296/EN

croatia.hr/Documents/719/Nautica-new-legal-regulations-FAQ.pdf

  Susimoketi galima uostuose, mazuose uostose uosto kapitono reikia
ieskoti telefonu, didesniuose jie buna ofise. As mokedavau Dubrovnike.
Pradzioje buvo dubrovniko centre, paskui perkele i miesto pakrasti (ne
paciam uoste)
As atvaziaves i vieta sekancia diena vaziuodavau i Dubrovnika (60km). Ir
smagiai laika praleisdavau, ir kartu nusipirkdavau vinjete.

> Aplamai ar verta tuo užsiimti.

Priklauso nuo to, ko nori. Man ramiame kaimelyje apartamentuose motorine
valtis buvo reikalinga. Miesteliuose, kiek zinau, galima issinuomoti.

  Valtis ant priekabos.

Isivertink papildoma kura, kuri deginsi pakeliui. Dabar jau ir mano
valtis ant priekabos, bet i koatija nezinau, ar tempciau ant priekabos,
ar vis tik (vaziuojant dviese) pakuociau i auto vidu (nors darbo daug).
Jei zmoniu daugiau - tempciau ant priekabos. Tiek, kad ten palikti valti
juroje saugiau, negu pas mus. Niekas ten mazu varikliu nakciai
nenuimineja...

Nezinau, ka dagiau papasakoti. Klausk, kas dar domina.

Audrius K.