Tema: Re: Re:Auto nuoma Maroke
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-06 13:59:56
Dar del Maroko, tai pavyzdziui jei zadama buti marakeshe keleta dienu, o
paskui judeti kazkur su masina - nesiulau jos imti pirma diena. Geriau is
oro uosto iki centro nusigaut su taksu (netoli ir pigu), o kai reiks
masinos - pasiimti ja is oro uosto vel nuvykus su taksu. Nes marakese su
masina nelabai kur yra vazineti, o kituose miestuose paprasciau
(kasablankoje daugiau kulturkes, feze parkingai neblogi palei miesto siena,
kokiam chefchouene - eismas daug mazesnisir panasiai).

Del smulkiu ibrezimu, tai imant vidutines klases karuti svarbiausia
pasiimant suzymeti apgadintas detales - retai bus, kad kokia sveika, jei
masinai daugiau kaip puse metu. O tada ir grazinant jau klausimu maziau, jei
atsirado koks naujas nedidelis.

"vedarinis"  wrote in message news:oc569e$v3q$1@trimpas.omnitel.net...

Nepamenu, bet rezervavo kazkas 1200-1400 eur ribose. Del lemputes
grazinant zadejo neprisipisinet, tai taip ir buvo, bet uz
neplauta masina prie akiu viena brita 20 eur nuchardzino. Turiu
omeny francizes draudima, bo ji ten nevaikiska. As emiau is
saito, per kuri nuomavaus, kazkas +50 eur prie nuomos kainos
isejo. Pati pirma vakara pienburniai Marrakeche su pirda priekini
buferi nevaikiskai perreze, tik grazinant neuzkliuvo, nes ne
pirmas ibrezimas buvo, tai visgi draudimu pasinaudot neteko, bet
potencialo eismo ivykiams ten netruksta, ypac miestuose piko
metu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/