Tema: Re:Auto nuoma Maroke
Autorius: vedarinis
Data: 2017-04-04 17:10:37
Tokia tema kaip tik buvau uzvedes pries pora menesiu, bet nieko
 ypatingo nesulaukiau. Nuomojies ten, kur pigiausia ir palieki ta
 uzstata. As is kazkokios vietines Aircar emiau dacia, vietoj
 ketvircio bako gavau degancia lempute, grazinant ir nuplaut
 reikejo dar. Draudima tik butinai pasiimk, nes Maroke yra
 salyginai didele tikimybe, kad jo prireiks. P. S. Kazkas rase,
 kad KET nepazeidinet, tai kad KET ten nera, eismas paremtas
 common sensu, o mentams fantazijos visada uztenka, uz ka
 nubaust.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/