Tema: Re:Auto nuoma Maroke
Autorius: TupaRyla
Data: 2017-04-04 22:10:11
On Tue, 4 Apr 2017 17:10:36 +0300 (GMT+03:00), vedarinis
<vedarai@kaip.gerai> wrote:
> Tokia tema kaip tik buvau uzvedes pries pora menesiu, bet nieko
>  ypatingo nesulaukiau. Nuomojies ten, kur pigiausia ir palieki ta
>  uzstata.

Kokio dydžio užstatą pats palikai? Ir ar visą gražino?

As is kazkokios vietines Aircar emiau dacia, vietoj
>  ketvircio bako gavau degancia lempute, grazinant ir nuplaut
>  reikejo dar.

Tai apžiūros metu neparodei darbuotojui lemputės ar kame replės?

O apie draudimą tai kokį kalbi? Iš nuomos kontoros?

Draudima tik butinai pasiimk, nes Maroke yra