Tema: Re: Trumpalaik? buto nuoma - ar verta prasid?ti?
Autorius: svyt
Data: 2017-03-31 10:08:58
Trumpalaike nuoma yra darbas, kasdien, kasnakt kartais kelis
 kartus per para keist patalyne, siurbliuot, isnest siukles. Cia
 patogu nebent butas salimais gyvenamos vietos, ir turi kas tave
 pakeis kai negalesi. Ilgalaike nuoma turi tas pacias rizikas (per
 menesi daugiau ka sulauzyt gali nei per kelias valandas) bet
 gerokai maziau darbo paciam. Kadaise svarsciau sita varianta,
 pasirinkau ilgalaike nuoma.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----