Tema: Re:Trumpalaikė buto nuoma - ar verta prasidėti?
Autorius: vitas
Data: 2017-03-26 14:06:49
Pamėginkime pasapalioti - sakykim tokio buto su pavargusiu
 įrengimu nuomos kaina 30€/para. Užimtumas optimistiniu variantu
 20 parų per mėn, pesimistiniu 10. Tebūnie vidurkis 15, ty 450€
 per mėn., bet valyti ir skalbti praktiškai kiekvieną
 dieną.

Ilgalaikė nuoma 300€/mėn. Skaičiai aišku mano išgalvoti, bet labai
 nustebčiau jei tikrovėje jie smarkiai skirtūsi.

Manau, kad trumpalaikė apsimoka jei turi bent penkis butus greta
 vienas kito ir kas juos gali prižiūrėti.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/