Tema: Re: Trumpalaikė buto nuoma - ar verta prasidėti?
Autorius: Gipsas
Data: 2017-03-27 12:34:36
As irgi kazkada galvojau apie toki bizniuka...
Mano isvada gavosi tokia: nori uzdirbti daugiau, - daryk ilgalaike nuoma;
Nori veiksmo, bendravimo su turistais - rinkis trumpalaike per Airbnb ar
booking.com..Taciau rezultate uzdirbsi vistiek maziau nei ilgalasikes nuomos
pagrindu. Kaunas, visgi ne Paryzius...nebus didelis to buto uzimtumas..o kur
dar valymas, skalbimas, inventoriau nuolaitinis atnaujinimas, komunaliniai
mokesciai, sugaistas laikas...