Tema: Re: idejos auto nuomai Tel avive (Ben Gurion oro uoste) ir kur apsistoti Tel Avive?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-03-20 13:37:33
esme iskrendant buti reikia oro uoste ne priesh 2 val, o min pries 3, nes
ten tas per visas tas saugumo patikras vezioja po skirtingus terminalus...
eilate viskas paparsciau, mazas oro uostas , bet uztrunki irgi ilgai.

"gopenzo"  wrote in message news:oao1ut$69t$1@trimpas.omnitel.net...

o galima sakyti, kad sužinojai iš interneto? ar jie tokio nežino ir bus
tik dar daugiau klausimų? :))