Tema: Re: Q: idejos auto nuomai Tel avive (Ben Gurion oro uoste) ir kurapsistotiTelAvive?
Autorius: Donatas
Data: 2017-03-19 23:15:51
Dar vienas idomus dalykas: ten oro uoste (bent Eilato, Ovda, bet itariu
tavo nebus paprasciau) kitokia saugumo tvarka nei kitur bent EU.
Zirkles (iki 5cm) praskraidziusios cabin bagaze 4 metus, turejo
pasilikti oro uosto konteineryje, nors iskristi leido.

Iskrendant labai tikrina pirktus daiktus, per apklausa(privalomas
pokalbis visiems) bando issiaiskinti ar nedovanota ir pan. Siulau vos ne
susirasyti kur kuria diena buvai, nes kai pradeda klausineti gali
pasimesti...

Atskridus taip pat turek aisku plana - atsakymus kur busi,gyvensi, ka
veiksi. Geriausia tureti viesbucio, masinos rezervacijas ir parodyti.

Donatas