Tema: Re: Q: idejos auto nuomai Tel avive (Ben Gurion oro uoste) ir kurapsistotiTelAvive?
Autorius: Donatas
Data: 2017-03-19 23:05:45
Labas,

svieziai buvau tame gale, tai gyvenome ne Tel Avive o salia (i pietus)
Batjame. Ten su eismu paprasciau ir parkingas dar imanomas paieskojus.

Ten labai populiarus (per booking'a taip pat daznai) privataus buto
nuoma. Pirma karta gyvenime uzsiroviau ant buto (apartamentu) su visais
seimininkais (buvo apie 60eur/para dviems), nu pagal aprasyma atrode,
kad duoda buta, o pasirodo tik kambari ... tai teko po nakties
pasiplauti tada greitai susiradau sita
https://goo.gl/D6dycD
tai pagal kainos kokybes man tiko patiko. gal ir galima rasti
pigiau(ypac jei tau tik permiegoti),bet jei nori tureti savo tulika ir
kriaukle be 80Eur/dienai dviems tame gale nelabai.

Masina emiau Eilate apie 130Eur/8d + frasizes draudimas, tai nieko
nepasakysiu, apie nuoma Telavive.

Jei kas domina is Izraelio (Jaruzale, kalnai, tarpekliai, kitos vietos)
galiu pasidalinti - visas ismaisytas praeita menesi.

Jei reikia rasyk i pasta (tikras).

Donatas