Tema: Re: Savaite aplink Milana ar siaurineje Italijoje
Autorius: bzik
Data: 2017-02-06 15:55:08
nakvynes dėliojom gruodį sausį. Jau tuo metu paieškose nelabai buvo pigesnio
pasirinkimo netoli centro ir stoties. Pagrinde už biudžetinį dvivietį
€60-70 plius pusryčiai, jei apsimokėdavo (jei tik bandelės su kava, geriau
valgydavom mieste).
Traukinių bilietus pagrinde pirkom kovą. Rinkomės pigesnius traukinius, pvz.
išvažiuot anksčiau ar vėliau lėtesniu, antra klase. Kelis kart pažiūrėjus
kažkokių didelių nuolaidų neaptikom. Transportui išleista truputį virš €200.
Brangiausiai mokėjom už greitąjį Florencija-Milanas. Paskutinis dienos
traukinys €48. Ankstesniais kaina dviguba.

"Edo"  wrote in message news:o79tnj$25b$1@trimpas.omnitel.net...

Va va, kadangi i miestus lysiu apie traukinius irgi galvoju. Kaip labai is
anksto traukiniu bilietus pirkdavot? Koks mazdaug biudzetas? Genuja ko gero
reiketu praleist pagal sita planeli - pirmiausia judet i Florencija, po to
Siena, Piza ir likusi laika Cinque Terre.

--
Free News Reader
http://put.hk