Tema: Re: Savaite aplink Milana ar siaurineje Italijoje
Autorius: Tamuto
Data: 2017-02-06 11:07:31
Balandį pernai buvau Cinque Terre, Genuja, Monakas ir dar kelios vietos
maždaug pakeliui. Rekomenduoju kaip tik savaitei. Pačiame Milane tai max
dieną skirčiau

"none"  parašė naujienų news:o795jc$gl9$1@trimpas.omnitel.net...

Vienareikšmiškai Cinque Terre. Tokiu metu laiku dar ten nebus labai daug
turistų. Visą savaitę ten ir hikin'čiau.