Tema: Re: Savaite aplink Milana ar siaurineje Italijoje
Autorius: Edo
Data: 2017-02-06 15:29:23
Va va, kadangi i miestus lysiu apie traukinius irgi galvoju. Kaip labai is anksto traukiniu bilietus pirkdavot? Koks mazdaug biudzetas? Genuja ko gero reiketu praleist pagal sita planeli - pirmiausia judet i Florencija, po to Siena, Piza ir likusi laika Cinque Terre.

--
Free News Reader
http://put.hk