Tema: Re: Q: kur pails?ti birzelio men?
Autorius: MaRiUs
Data: 2016-11-21 14:58:41
Tai pasiimi Marmary koki jei karšta Birželį ir super, Šiemet Rugpjūtį
savaitę keturiese 2+2(15 ir 9) mokėjau ~1700 iš Vilniaus.
Viešbutis Kainos/kokybės/lokacijos atžvilgiu IMHO 100% superinis
(Turkijoj pliažo turizme buvęs 10+ kartų, tai manau kažkiek mačiau..)

Grand Yazici Club Marmaris Palace

Maistas OK (ne omarai ir austrės žinoma, bet įvairus ir skanus)
Vieta - 90Į pavėsis, pliažas su įlipimu per kopetėles - kaip baseine,
IMHO daug geriau nei kerioblinimasis per akmenis ir t.t.
Kambariai galėtų būt geresni, bet mes ėmėm dviejų kambarių apartmentą,
tai jų ten ne taip jau daug, o ir būni tik ryte ir vakare ten... kitam
gale viešbučio bent pagal langus naujus matėsi kad renovuoti...)

Palei viešbutš promenadas palei visą Marmario įlanką einantis, IMHO irgi
pliusas jei yra noras pasivaikščiot. Susisiekimas su miestu - Mikriukas
prie viešbučio išėjimo, kursuoja kas ~10 min o gal ir dažniau.... kaina
1 YTL

Baseinų ir visokių SPA yra pakankamai, nors man labiau proe jūros
patinka drybsot, sykį jau ten atvažiavai.....
Vakare bariukų irgi pakankamai ir programų bei animacijų irgi ... :)

--
MaRiUs

Kaunas