Tema: Re: kur pailsėti birzelio men?
Autorius: Audrius
Data: 2016-11-07 16:15:27
Jei 400 pinigu asmeniui, o norima AI 4-5* birzelio menesi, tai taikytis
galima i Turkija ir Tunisa. Graiku salos ir Kipras jau tik akcijinius
variantus skaiciuojant... Na, lieka dar Egiptas. Marokas jau bus per brangu,
o ir veikt Agadir su vaikais nelabai yra ka.
Cia kalbu apie kelialapiu isigijima is lenku ir skrydi is Warszawa. Is
lietuviu pirkt ir is Vilniaus skrist - neturiu tokios patirties jau 9
metus...