Tema: Re: Q: kur pailsėti birzelio men?
Autorius: Donatas
Data: 2016-11-07 16:14:32
Vienareiksmiskai uz tokia suma tik Turkija, buvome rugpjuti, kiti
birzelio viduryje, tai tikrai buvo silta/karsta.

Jei yra didele teritorija ir daug pramogu, tam reikia 5* ir ne miesto
centre, o kazkur prie juros pirmoje eileje. 4* jau gali buti be kazkokiu
pramogu(animatoriu) vaikams , gyvos muzikos vakare ir pan.

Is viesbucio niekur neini sedi diena pavesyje geri kokteilius, vaikai
ant baseino kalneliu ar vidiniame baseine. Gauni visa diena maisto -
aktualu vaikams ir paciam nereikia sukti galvos kuo cia uzkisus iki pietu.

Pagal kaina ir kokybe AI kitose salyse niekaip netilpsi.
Rodas ir kitos salos neturi nei papludimiu nei tokio viesbuciu kiekio,
todel ten daugiau tinka aktyvus poilsis.

Bulgarijos lygis zemesnis, o kainos siek tiek aukstesnes, oras ne toks
prognozuojamas.Ispanijoje ir pan. turbut gausi tik 3* uz tokia suma.

Mano subjektyvia nuomone "ILSETIS" mums  geriausiai pavyksta be vaiku:
skrydis -+2-3* viesbutis, ar net dar geriau apartamentai (su virtuve) ir
nuomota masina. Bet cia jau turi patikti. O i Turkija vaziavome TIK del
vaiku, susitaike, kad teks vistiek jiems demesio skirti ir nedaug ka
pamatyti.

PS taip jau sventeme 4 ar 5 zmonos gimtadienius pavasari :), tai dabar
kitokio sventimo kaip kalnuose ar tarpekliuose neisivaizduoja...

Donatas