Tema: Re: Atostogos jachtoje Graikijoje
Autorius: karolis
Data: 2016-09-07 11:07:08
gaila aisku, kad taip nepasiseke su kompanija, bet reikia suprasti, kad ne
visiem taip nepasiseka ir plaukimas jachta gali buti smagus :)

"Bronco"  parašė naujienų news:nqkfm8$o3m$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-09-05 11:17, Nevkurse wrote:
> Su atsitiktiniais pazytamais, taip sugraibytais per feisbuka - never.

Būtent.

> Per mazai atostogu turiu, kad rizikuot susishikt 2 savaites :)

Tikrai taip.

> O atostogos jachtoj yra afigiennos, jei tai nera lekimas pagal sudeliota
> marsruta, 'nes tik 2 savaitem laiva turim - reik varyt' :)

Teko sudalyvaut būtent tokioje nesąmonėje, kur "lėkė per maršrutą", o aš
buvau tas, kurį prisikvietė "dėl kompanijos". Nors žmonės buvo ir ne iš
feisbuko, ir atrodė, jau gerai pažįstami, šita kelionė tapo rimtu
išbandymu, kurio nepraėjau arba aš, arba kelionės organizatoriai,
priklausomai nuo požiūrio taško :)

Anyway, iškart galiu patarti tread'o autoriui, kad nepadarytum tos
klaidos kviesdamas kompanionus, kurią padarė mane pasikvietę pažįstami.
Viską reikia nupasakoti tokios patirties neturinčiam žmogui realiomis, o
ne rožinėmis spalvomis (kaip postintoje feisbuko reklamoje). Viską! Iki
smulkių detalių. Nes mano atveju kelionė, lyginant su nupasakotu rojumi,
jachtoje per porą dienų pavirto bukvaliai pragaru mažoje erdvėje,
visomis prasmėmis. Išlipau pirmoje pasitaikiusioje saloje su oro uostu
ir išskridau nafig iš ten :)

Čia nuo kranto labai gražu į praplaukiančią jachą žiūrėti ir svaičioti,
ale "oi, kaip gražu! Ir aš taip norėčiau!", nes realybė ten tūnant dvi
savaites yra gerokai žiauresnė, nei gyventum kokiose palapinėse prie
ežero ar kempinge tą patį laiką.

Bloga kompanija (staiga paaiškėja), maža erdvė, nuolatinė tvankuma,
pastoviai pilni kluzikai šūdo, kurį galima rankinėmis pompomis
išpumpuoti tik atviroje jūroje, pastovus gėlo vandens taupymas (vanduo
aplink, o dušas tik "per šventes"), kompromisinis visiems maistas dvi
savaites, nesutarimai dėl "plaukti toliau ar sustoti ramiai pabūti,
panardyti" ir t.t. ir pan.. iki begalybės. O naujokams dar gali ir jūros
liga prisidėt...

Į tokią kelionę geriausia vykti jau pastovioms poroms, kurios viena
kitos draugiją jau prieš tai išbandė bent kiek ilgesnį laiką. Pvz.
kelionė kartu su palapinėmis bent savaitei, ar koks kelių dienų žygis
baidarėmis ir pan.. Nes jau kai sulipi į jachtą ir išplauki, vienas kitą
išbandyti šaukštai po pietų.