Tema: Re: Atostogos jachtoje Graikijoje
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-07 02:02:59
On 2016-09-06 15:52, MaRiUs wrote:
> Man nepasireiškia praktiškai niekada, bet va keltu plaukiant į švediją
> per audrą ėmė ir paėmė "na vsiu katušku" ...

Šiaurės jūroje žvejojom, bangavimas buvo normalus, bet dar ne audra
tikrai. Tai pirmą pusdienį buvo viskas OK, juokavom, užkandžiavo, alų
gėrėm, žuvis traukėm, valus narpliojom :) Ir viskas buvo šaunu, kol iš
termoso draugo virtos neskanios karčios kavos įpyliau į skrandį :(
Likusį pusdienį žvejojau toliau, bet jau veido spalva buvo atitinkama,
nes pastebėdavau užuojautos žvilgsnius :)

Tiesa, vemt nevėmiau, bet žvejybos ūpas buvo kokių 70% sumažėjęs :)