Tema: Re: Kainos LT pajuryje
Autorius: 911
Data: 2016-08-03 21:27:29
nu tai nevaziuokit jeigu jum brangu, cia tam tas mokestis ir padarytas.
Paziurek kas is tos nidos like palyginus 5metus atgal, tapati palanga su kebabu kioskais, dabar gal aciu dievui atsisijos buduliai ir galima bus zmoniskai pabut..
 Taigi pilna visokiu giruliu sventuju ir kitokiu kurortu jau nekalbant apie latvija :)
Is kur tas noras but ponu, jei nera uz ka? Dienos pietum jei turi 5eu tai neini kazkodel y restorana antrekotus su sampanu uzsisakinet?
Bent viena vieta tegu lieka nenusikta ir be buduliu a?

ir del 75% apyvartos kritimo tainejuokink voveriu, kazkokia snargline pakrasty kur eidavo atmatos pigiai sasysku pavalgyt gal ir prarado savo klienta, normaliam zmogui atvaziavusiam savaitgaliui pailset/pagert visiskai px tas dvacokas ( realiai net ne dvacokas o 10, nes hiseasono metu buvo 10 ir praitais metais) juolabiau bakas benzo....