Tema: Re: Kainos LT pajuryje
Autorius: qwerty
Data: 2016-08-01 16:55:09
Gal truputi offtopic, bet buvau liepos pradzioje pas lenkus uz Gdansko.

Nesu Baltijos juros megejas, bet jei jau prie jos vaziuot, tai kita karta
tik ten vaziuosiu. Pagrindine priezastis - kaina. Nakvyne galvai padorioje
vietoje 15 eur. Vakarienei 3 asmenys palikdavom 100-110 pln. Cia su sriubom
ir alumi. Ir ne skylej kokioj.
Nusivezus dvirka, is vis ledas butu. I koki Gdanska nuplaukt gali.
Kadangi vaziavau is lempos, tai pataikiau ne ten kur noreciau. Bet budamas
vietoje apsiziurejau kitam kartui kur galima butu apsistot.

Kaimelis http://www.kuznica.pl/ mano favoritas.
Mariose pilna veiklos - burlentes (yra mokykla), netolies kaitistu rojus.
Jura perejus kelia uz 200m. Nustebino svarus vanduo. Baltijos jura primine
tik jo temperatura.

"Gipsas"  parašė naujienų news:nnn5bg$6qe$1@trimpas.omnitel.net...

Laba diena,

Kaip yra su apgyvendinimo kainomis vasara, - kaip suprantu "high season"
skaitosi liepa- rugpjutis. Mano klausimas, rugpjucio paskutine savaite,
tarkime nuo kokios 21 d ir toliau ...Ar kainos neturetu kristi pradeti, ar
visgi tai dar high season?
Klausiu, nes bandau deretis su seimininkais, tai jie man aiskina, kad as
labai cia I pati pika taikau, ir negaliu noret jokiu nuolaidu...Tai vat ir
galvoju, ar cia jie taip smarkiai blefuoja, ar is tiesu taip yra? :)

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.