Tema: Re: Kainos LT pajuryje
Autorius: servisas
Data: 2016-08-01 14:47:29
Jai Kursiu Nerija, tai siulau maziau parintis. Nuvaziuosi- susirasi. Nebent
su vaikais, megstantys planuoti, zmona zirzli ir pan.
Po ekologijos pakelimo viskas tenai nuvaziavo zemyn. Buvau liepos vidury,
vietu pilna. Pasak nuomotoju, daug kas atsauke rezervacijas, nes "jei jus is
musu tyciojates, tai ir mes turim teise issidirbinet". Preiloj dar nei
vienais metais nebuvo taip, kad kada benuvaziuotum, laisvai gausi
prisiparkuot aikstelej prie juros. Nidoj irgi panasiai- palei plenta kur tie
parkingai yra pajuryje anksciau teikdavo bruzintis pirmyn atgal, kad rasti
kur priparkuot. Daba net savaitgali vietos zavalom.

"Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
Laba diena,

Kaip yra su apgyvendinimo kainomis vasara, - kaip suprantu "high season"
skaitosi liepa- rugpjutis. Mano klausimas, rugpjucio paskutine savaite,
tarkime nuo kokios 21 d ir toliau ...Ar kainos neturetu kristi pradeti, ar
visgi tai dar high season?
Klausiu, nes bandau deretis su seimininkais, tai jie man aiskina, kad as
labai cia I pati pika taikau, ir negaliu noret jokiu nuolaidu...Tai vat ir
galvoju, ar cia jie taip smarkiai blefuoja, ar is tiesu taip yra? :)

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.