Tema: Re: zakopane ka dar ten pamatyti???
Autorius: svyt
Data: 2016-07-29 13:08:16
As i zakopane ziuriu kaip i sporto kluba, patiko labai, bet
 pamatyt, pabuvus Norvegijoj, nebera ka, bet labai biudzetinis
 variantas, netoli, ir su malonumu nuvaziuociau vel ir vel
 palaipiot tais paciais takais, man kaip tik jaukiau ten pat
 lipti, galiu savo jegas apskaiciuot, o tai karta galvojau
 nesugebesiu gryzti, nakvosiu miske (tikriau ten tokioj kavinej
 ant lauko suolu, bet pasedejus trejeta valandu, kazkaip
 atsigavau, ir radau jegu dar 3km jau lyguma prazygiuot ;).
 Moteriskes istvermingesnes pastebejau, nu gal, kad ir lengvesnes
 dvigubai :)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----