Tema: Re: zakopane ka dar ten pamatyti???
Autorius: Mantulis
Data: 2016-07-04 20:44:46
ne, tiesiog tokiuose vietose yprasta siuksles atgal parsinest.

http://www.mantulis.lt

"svyt"  wrote in message news:nl7cj8$1bh$1@trimpas.omnitel.net...

Lenkai man sake kad zakopanej viska pamatyt savaite, man ko gero
menesio prireiktu, uzlipi nulipi ir pasku 2 dienas negali neikur
eit del koju skausmo. sportinikams nebent.Uzlipau pri to oko
apatinio ezero, parukiau, ner kur kancaro numest, panasu kad as
vienintelis, tuo metu rukantis, uzsikeberiojau iki
ten.

--

bmw e34/ 525d