Tema: Re: zakopane ka dar ten pamatyti???
Autorius: Sail
Data: 2016-06-10 08:45:26
Tame ir liudesys, kad slovakijoj ne ka zinau is vandenparkiu. Kelis lenkijoj
zinau, kuriuos aplankom jei netoli bunam.

Anksciau Vrbov'e buvo kaimietieski karsto vandens baseinai, tai buvo vertas
(mums) objektas - keli baseinai po atviru dangum, bulkuciu kioskai aplinkui,
pagulet galima ir t.t, kainos humaniskos.

Dabar ten gausiai investavo, viska isblizgino, laikrodukai ant rankos,
kainos trigubai. Bet kitiems manau dabar tai gali buti net patrauklesnis
objektas - viena karta pabandymui uzvaziuoti manau rekomenduociau.