Tema: Re: Lenku viesbuciu / apartamentu subtilybes
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-26 21:03:47
On 2016-05-26 09:50, qwerty wrote:
> As kiek naudojuos Booking'u, tai ir matau jo privalumus - galima
> atsaukima pasikeitus planams, isankstine rezervacija, garantuota vieta
> ir atsakomybe pries klienta, apmokejimas vietoje arba nuskaitymas nuo
> kredikes.
> O siuo atveju tai palangos mociuciu lygis kazkaip.

Jei netingi, parašyk bookingui, jog jų puslapyje skelbiamos sąlygos
neatitinka šeimininko reikalavimų ir tegul jie ten aiškinasi
tarpusavyje, o pats susirask kitą vietą gyvenimui, nes čia matosi, jog
apartamentų šeimininkas nelabai apie verslo kultūrą nusimano. Nematau
prasmės su tokiais susidėt.

Aš net neprasidėčiau su tokiais, kurie kažką prašo pervesti į asmenines
sąskaitas banke. Kreditinė kortelė, paypal, grynais vietoje arba goodbye
my darling.