Tema: Re: Lenku viesbuciu / apartamentu subtilybes
Autorius: none
Data: 2016-05-26 12:25:42
pvz. gruodžio mėnesį rezervavau Madride gegužiui apartamentus, sąlyga
buvo, kad nemokamas cancel iki balandžio. Tai kitą dieną po rezervavimo
nusirašė visą sumą nuo kortelės. Cancelinti nereikėjo. Visaip būna.
Dar vieną kartą buvo, kad buvau užsibukinęs, nucancelinau laiku, bet
vistiek rezervavo sumą. Bet grąžino be problemų.