Tema: Re: Lenku viesbuciu / apartamentu subtilybes
Autorius: bzik
Data: 2016-05-26 13:18:21
italai nustebino. 2 vietos nusiskaitė pinigus po rezervacijos (sausis), o
atvykus (gegužė) pradėjo aiškint, kad mes nemokėjom. Išrašų neturėjom, nes
iki tol visa booking'o patirtis rėmėsi mokėjimu vietoje arba nuskaitymu po
atvykimo. Teko skambintis kaimynams, prašyt, kad stalčiui rastų kodų
generatorių ir t.t. Kai jau įrodymais į nosį, tada pradeda kuistis ir ...
ups, sorry

"none"  wrote in message news:ni6f62$h4t$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tik ką Italijoj užsibookinau per booking.com, tai irgi atėjo laiškas
iš viešbučio, kad prašau sumokėti 50% avansą pavedimu. Galėtų
nusiskaičiuoti nuo kreditinės, bet matyt vengia papildomų mokesčių.