Tema: Re: wizzair/ryanair rankinis bagazas
Autorius: LB
Data: 2016-02-04 14:52:49
kuprine geriau siuo atveju - minksta ir jei kas sugrudi lengviau.
o del ratuku - ble, kiek kartu maciau kaip butent ratukai ir neilenda -
jokiu diskusiju, basliuoja klijentas tik na
siaip tai ziauru, kai keliems persedimams minimumas tik viename
kita vertus - menesiui daiktu pakanka ir tokiame bagaze... hihihi - jei
kosmetikos daug neturi