Tema: Re: wizzair/ryanair rankinis bagazas
Autorius: Korke
Data: 2016-02-04 00:51:22
as nesuprantu biskuti problemos esmes, nurodytas dydis ir viskas, ir
jokie ten ratukai-xujukai ir pan yra is serijos kavo jebiot chuzoje
gore... neisgalit nusipirkt registruojamo ? ar skrist normaliom
avialinijom? jie ant to bizni daro, bet lietuvis nebutu lietuvis... n
kartu matau kaip xujarina su "rankiniu" kuris uz mano registruota
didesnis ir kiaules akis isverte aiskina, apie ju pazeidziamas teises
kai papraso susimoket.
Jei matavimo juosta naudotis nemokat tai jau ne avialiniju beda.