Tema: Re: wizzair/ryanair rankinis bagazas
Autorius: Marius
Data: 2016-02-04 13:04:40
taigi susimokėk, kaip už didelį salono krepšį ir laikyk jį salone, kaip ir
ryanair darai

"Gipsas"  wrote in message news:n8v6co$fsh$1@trimpas.omnitel.net...

tame ir reikalas, kad lektuvai yra +/- visose linijose vienodi, t.y. boeing
737 ar kokie ten (nekalbu apie tarpkontinentinius skrydzius)....taigi ir
erdve ir atstumai salone analogiski...
bet ne, reikia kiekvieniems isispisinet ir susigalvot kokia nors savo "SI
sistema"
O registruojamo man nereikia, neturiu tiek daiktu ka ten deti, be to
nemegstu laukti tu cemodanu...
tiesiog turiu nedideli lagamina, kuris visur tinka kaip rankinis bagazas,
tik wizzair ne...
apie tai diskusija...
P.S. no offence, tavo argumentus irgi suprantu