Tema: Re: Kaip nusigauti i Niunbergą vienam asmeniui?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-03 16:44:43
Jo, Ryanair - taip, pagrindinai vakare, bet yra ir 12.30, o gal klausejui ir
kaunas arciau, kur leidziasi 14:55. Bet bent jau man religija nedraustu ir
Wizzair skraidyti - 14.05 leidziasi. Nu ir kaip sakiau - autonuoma nematau
kaip didelio minuso. Ir bent jau man toks komplektas atrodo ir greitesnis,
pigesnis ir maziau varginantis nei 2500 km pasivazinejimas.

On 2016-02-03 09:37, Linas Petkevičius wrote:
> Bent jau siuo metu perkant bilietus,  artimiausiems trim menesiams, koks
> 90 proc skrydziu atvyksta iki 15 val.

Kažką maišai. Iš Vilniaus į Hahn Ryanair atskrenda 18.20 . Ir pernai, ir
šįmet. Ir dabar prekiauja tik tokiais bilietais.