Tema: Re: Kaip nusigauti i Niunbergą vienam asmeniui?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-02-02 08:29:07
On 2016-02-01 22:47, Linas Petkevičius wrote:
> Skrydis i Hahn perkant sia dienai kainuoja kaip autobusu i Palanga. Is
> ten traukiniu arba nuomotis automobili.

Pažiūrėk, koks susiesiekimas nuo Hahn ir kokie atvykimo laikai.
Neapsidžiaugsi. Vienintelis variantas - nuomotis auto. Bet nuo Hahn iki
niurbergo dar kelio gabalas.

Audrius K.
P.S.Grizdamas is komandiruotes i Nahn aerouoste buvau uzsukes praeita
lapkriti. Pasiemiau atvykusia (uz bilieta mokejau 10Eu) ir lekem toliau
(griztant ir aplankant viena kita objekta isejo trumpos atostogos). Man
paciam buvo daug paprasciau su auto.

  Po poros savaiciu vel lekiu ta kryptimi. Ir vel su auto - nes taip
patogiausia. Kadangi busiu su auto, tai dar ir paslidineti keliomis
dienoms paleksiu iki austrijos. Aplankysiu gal net kelis slidinejimo
regionus - po diena vienam regionui.