Tema: Re: Kaip nusigauti i Niunberg
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-02 23:24:06
On Tue, 02 Feb 2016 13:54:24 +0200, tranzoo wrote:

> google raso ici stoja dukart pakeliui i niurnberga.
>
> pasitikslinau - iki kiolno be sustojimu - 49 min. vienzo - man patiko
> toks keliavimo budas.

Man tai kuo toliau tuo labiau nepatinka. Paskutini karta kai reikejo tai
kiolne pralaukiau pusvalandi, o po to isvis neatvaziavo, tai teko
praleist skrydi. Butu uz privacius pinigus, buciau kaip reikiant piktas.
Ir dar sukos nesutiko grazint baPkiu, nes tipo "anot musu kompu viskas
ten vaziavo, ko dar nori?".

Plius kiek teko vaziuot Kiolnas-Miunchenas, tiek dazniausiai velavo gal
koki pusvalandi-valanda.  Atvarius nakti netoli metro darbo pabaigos
biski neskanu. O jei dar hotelis ne su 24h recepcija?

O seip jie nevaziuoja del ivairiausiu dalyku: apsnigti begiai, lapai ant
begiu (no shit), zmones ant begiu, vasara temperatura pasieke +30 (ICE
kondishinai tokiu neatlaiko), iesmai sudege, streikas etc etc.

--
kthxbai.