Tema: Re: Gran Kanarija
Autorius: Lavonas
Data: 2016-01-28 18:36:27
Viskas tenais keurai pereinama per pora minutciu. Niekas ten nieko
netikrina. Sunkiausia yra ishlipti ish lektuvo :)

"maTas"  wrote in message news:n8d9fe$6fo$1@trimpas.omnitel.net...

Toks klausimėlis, per kiek laiko praeinama pasų kontrolė Tenerifėje
(pietinis uostas)
ir pasiimamas registruotas bagažas?
Ta prasme pvz., jei lėktuvas nusileidžia 13:30, kelintą aš išeisiu iš uosto?
Kada užsisakant mašiną internetu nurodyti laiką, kada aš pasiimsiu mašiną
orouosto nuomoje? 14:00
Spėsiu susisukt per 30 min, kas būna su mašinos registracija, jei stipriai
vėluoja lėktuvas?
Užsisakau, kad mašiną pasiimsiu 14:00 o lėktuvas nusileidžia tik 17:00, nors
turėjo 13:30,
kaip tada?

Ačiū
maTas

"Lavonas"  parašė naujienų news:n7qmeg$h7m$1@trimpas.omnitel.net...
Ok so, skridom I tenais savarankishkai. Per Ryanair susiradom bilietus...